Hogan Assessments
Hogan zajmuje pozycję lidera w obszarze pomiaru cech osobowości do celów biznesowych.
Historia Hogan wiąże się ściśle z tematem wykorzystywania cech osobowości w środowisku zawodowym, która łączy naukowe podejście do oceny osobowości z praktyczną wiedzą biznesową.
Dr Robert Hogan i dr Joyce Hogan stworzyli narzędzie do pomiaru skuteczności zawodowej HPI, HDS, MVPI.
Hogan wykorzystuje głęboką wiedzę na temat oceny osobowości, aby pomóc Ci zatrudnić właściwych ludzi, rozwijać utalentowanych pracowników, budować doskonałych liderów i wpływać na wynik finansowy.
Narzędzie psychometryczne do pomiaru skuteczności zawodowej
Opisuje naszą osobowość w codziennych sytuacjach
7 Skal: Wyważenie, Ambicja, Towarzyskość, Wrażliwość interpersonalna,
Sumienność, Dociekliwość, Orientacja na wiedzę
7 skal Kwestionariusza Osobowości Hogana pozwala przewidzieć wydajność pracy poprzez pomiar “normalnej” osobowości, przewidzieć zdolność do budowania relacji i podejmowania inicjatywy, co determinuje sukces w roli, relacjach i uczeniu się.
HPI jest idealnym narzędziem wspierającym procesy selekcji pracowników, rozwoju przywództwa, planowania sukcesji oraz zarządzania talentami; często traktowany jest jako biznesowy standard w pomiarze niezaburzonej osobowości ze względu na swoją skuteczność w przewidywaniu efektywności pracy.
Organizacje na całym świecie polegają na HPI, aby zapewnić wgląd w to, jak ludzie będą pracować, jak będą przewodzić i w jaki sposób odnoszą sukcesy w swojej karierze.
Identyfikuje krytyczne zachowania automatycznie, które prowadzą
do wykolejenia kariery, relacji i zaufania
11 Skal: Zmienność emocjonalna, Podejrzliwość, Zachowawczość, Wycofanie, Nieelastyczność,
Zuchwałość, Testowanie granic, Teatralność, Niekonwencjonalność, Drobiazgowość, Oportunizm
11 skal Badania Rozwojowego Hogana może być w rzeczywistości mocnymi stronami w normalnych okolicznościach.
Kiedy jesteś zmęczony, pod presją lub w inny sposób rozproszony, te wykolejacze często obniżają skuteczność i pogarszają jakość relacji biznesowych i osobistych. Rozpoznanie tych behawioralnych czynników pozwala na ograniczenie ich wpływu poprzez rozwój i coaching, zarówno indywidualny i zespołowy.
Organizacje na całym świecie polegają na HDS w celu złagodzeniu negatywnych cech osobowości, które zakłócają efektywną pracę i współpracę
Opisuje główne wartości i motywatory
10 Skal: Rozpoznawalność, Władza, Hedonizm, Altruizm, Przynależność,
Tradycja, Bezpieczeństwo, Finanse, Estetyka, Nauka
10 skal Kwestionariusza Motywów, Wartości i Preferencji ukazuje jakie stanowisko, zawód i środowisko pracy będzie najbardziej motywujące dla badanego – bada motywatory danej osoby.
Wyniki badania MVPI mogą pomóc w diagnozie obszarów zgodności, jak również konfliktu w zespole i stanowić dobrą podstawę w procesach budowania zespołów.
Badanie pokazuje również jaki styl przywództwa i rodzaj środowiska pracy lider będzie kreować dla swoich podwładnych.
Organizacje na całym świecie polegają na MVPI do oceny dopasowania między osobami, a kulturą organizacji. Dopasowanie ma kluczowe znaczenie dla zaangażowania i produktywności.